Etiketler

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Çagrısımlar..



Ben bu sabah pek keyifli sayılmam. Ben bu sabah geleceğimden kaygılıyım. Ben bu sabah, bir kadın olarak, özgürlüklerimin elimden kayıp gideceği duygusundan kurtulamıyorum. Ama ben bu sabah bu ülkeyi her zamankinden daha fazla seviyorum. Ve ben henüz vazgeçmeye hazır değilim. Haydi kalkın tası tarağı toplayıp terkedelim buraları diyenlerle empati kurabiliyorum ama vazgeçebilmek benim harcım değil. O yüzden bu sabah daha sıkı çalışıyorum. Bu sabah Hüsnü Arkan'ın  Mino'nun Siyah Gülü kitabındaki kadın karakter Münevver'i düşünüyorum ve tabii ki bu şarkıyı dinliyorum..









Sıradan bir kadın gibi yaşamaya çalıştı, ama bazı kadınlar sıradan bir hayat yaşayamaz. Herkesin geçtiği yollarda yürümeye çalıştı, ama bazı kadınların ayakları yolda yürümeye müsait değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder