Etiketler

17 Ağustos 2014 Pazar

Hayat Denen...

Hayat bazen çok şaşırtıcı, çok değişik. Ama öyle olduğunda çok güzel. Son bir kaç aydır (tam olarak mart ortası ve özellikle nisan sonundan bu yana) çok sürprizli. Çok büyük değişimler yaşıyorum. Her biri bir öncekinden daha şaşırtıcı daha umut dolu oluyor. Oturup dakikalarca şükrediyorum. Şimdilik bunlardan bahsedemiyorum. Bir kısmını anlatmamam gerekiyor. Anlatabileceklerimden bahsetsem o zaman bir şeyler eksik kalacak. O yüzden ertelemek zorundayım. Sanıyorum bir ay içinde hemen hemen her şey belli olacak. Ne olursa olsun bu olanların üzerimdeki en büyük etkisi kendime yeniden güvenir olmam oldu. Uzun zamandır kendime olan inancımı yitirmişim, öyle bir boşluğun içinde yaşıyormuşum. Bütün bunlar şimdi değişti. Hepsini anlatacağım. İlgilenip ilgilenmediğinizden değil. Çünkü örnek olabileceğini biliyorum. Benim durumumda olan herkes için. Kısacası hayat bu ara güzel. Hep güzeldi eminim. Ama ben yeni yeni görmeye başladım...



Ay bir de hayat Tarçıncımla güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder